کاشت ناخن و لوازم مورد نیاز آن

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یک روش زیبایی شناسانه است که در آن ناخن مصنوعی یا مصنوعی شده با استفاده از موادی مانند ژل، پودر آکریلیک یا فیبرگلاس روی ناخن طبیعی کاشته می شود. این روش برای زیبایی و تغییر شکل ناخن ها استفاده می شود و در بسیاری از مواقع برای ناخن هایی که به دلیل شکستگی یا ضعف ناخن، به طور طبیعی به اندازه کافی طول نمی گیرند، استفاده می شود.

کاشت ناخن

دلایل کاشت ناخن

داشتن ناخن‌های کشیده، سالم و قوی، خواسته همه خانم‌ها است. اما برخی از بانوان به صورت ژنتیکی، ناخن‌های پهن یا کوتاهی دارند. در بعضی موارد، شکل دو یا چند ناخن متفاوت است یا حتی رشد ناخن ممکن است کمتر از حد انتظار باشد. در مجموع، دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بخواهند شکل و مدل ناخن‌هایشان را به حالت بهتری و جذاب‌تری تغییر دهند.

زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست.

اما این تنها دلیل برای کاشت ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند.

مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید.

چه ابزاری برای کاشت لازم است؟

ابزار کار برای انجام انواع مختلف کاشت ناخن می‌تواند متفاوت باشد، اما با این حال اگر یک ناخن‌کار حرفه‌ای باشید و بخواهید به عنوان یک فرد شناخته شده در سطح شهر یا حتی استان کار کنید، نیاز است تمام آنچه را که برای کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرد را در کنار خود داشته باشید. این ابزار عبارت‌اند از:

 

لوازم کاشت ناخن

 

همچنین برای طراحی ناخن هم یک سری ابزار مجزا لازم است که هر ناخن‌کار حرفه‌ای باید آن‌ها را در محل کار خود داشته باشد. این ابزار عبارت‌اند از:

 

طراحی و قلم ناخن

 

اشتراک گذاری